Yleistä
Ripaco on Moposportin markkinointinimi yritysasiakkaille. Kaikki Ripaco.fi verkkokaupassa tai puhelimitse tehdyt tilaukset solmitaan Moposportin sekä asiakkaan välille.
Tilatut tuotteet lähetämme Postin kautta valitsemallasi maksutavalla mahdollisimman nopeasti tilauksen saatuamme tai toimitamme ne noudettavaksi valitsemaanne Moposport palvelupisteeseen. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Toimitamme ulkomaille vain etukäteen maksettuja tilauksia.
Ulkomaan lähetykset
Verkkokauppamme kautta voi tällä hetkellä tilata vain Suomeen toimitettavia paketteja. Mikäli haluat pakettisi toimitettavan ulkomaille, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Hinnat
Pidätämme oikeuden nettikaupassa olevien hintojen sekä tietojen muuttumiseen. Emme vastaa mahdollisista virheistä tiedoissa. Pyrimme korjaamaan virheet heti ne havaittuamme.
Huomautukset
Huomatukset ostetuista tuotteista voi tehdä Mopo Sportiin, osoitteeseen asiakaspalvelu@moposport.fi. Kuljetuksista vastaa kuljetusyhtiö (Normaalisti Posti Oyj). Seurantakoodi toimitetaan automaattisesti sähköpostilla kun tilaus on käsitelty. Huomautukset toimitusvirheistä tulee tehdäviipymättä, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta.
Yleiset maksuehdot
Jos laskua ei makseta eräpäivään mennessä lähetämme maksukehoituksen, josta veloitamme normaalin hinnaston mukaisesti. Jos lasku jää maksukehoituksesta huolimatta maksamatta, perimme siitä korkolain mukaista korkoa ja ryhdymme perintälain suomiin toimenpiteisiin. Tilatut tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes ne on maksettu.
Maksut maksukorteilla ja pankkien verkkomaksuilla
Maksupalvelun tarjoaja
Svea Payments
Svea Payments (Svea) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Svea välittää asiakkaan (yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Svean:n maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Svean:n palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi, kun maksutapahtuma on suoritettu loppuun asti maksupalvelussa. Mikäli asiakas keskeyttää maksutapahtuman ennen kuin tieto maksusta on saapunut verkkokaupalle, saapuu tieto onnistuneesta maksusta myyjälle viiveellä joka voi olla useita päiviä.
Palautusoikeus
Palautuksista on sovittava aina erikseen oman yhteyshenkilön tai asiakaspalvelun kanssa.
Tietoa maksutavoista
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Svea Oy.
Maksu tilitetään kauppiaalle.
Korttimaksujen osalta Svea näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Verkkopankki- ja luottokorttimaksujen turvallisuus
Verkkokaupan maksutapahtumat on toteutettu siten, että Moposport ei saa selville käyttäjän tili- tai luottokorttitietoja. Pankki- ja luottokorttimaksut tapahtuvat suojatulla yhteydellä. Kaikki maksutapahtumat tapahtuvat suoraan luottoyhtiön tai pankin kautta.
Omistusoikeus
Tilattujen tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle vasta kun tuotteet ovat kokonaisuudessaan maksettu.
Erimielisyydet ja riitatilanteet
Riitatilanteet, joita ei voida osapuolten välillä sopia, annetaan myyjän kotipaikkakunnan käräjäoikeuden ratkaistavaksi.
Asiakasrekisteri
Moposport asiakasrekisterissä olevia tietoja voidaan käyttää Moposportin viestintään. Sinulla on aina mahdollisuus kieltää viestintä. Asiakastietoja ei luovuteta ulkopuolisille.